10/7

Vilken härlig dag de varit idag=)
Även om vädret inte varit de bästa så tog jag och Jocke en lång promenad
Sedan blev de plättar till lunch hos svärmor, Lyx!
Vi har varit ganska trötta idag, ja igår med för den delen :p Så Jocke passa på och vila å jag och Oliver har myst på<3
Sedan har Krillaz och Fredrik varit hit å fika tårta=) Vi har suttit och kolla på massa trailers å på tecknad spiderman ;p
Och nu lite senare på kvällen så har Layal varit hit och fika=) Å med sig hade hon en present till Oliver, Fina Layal<3
Nä nu tänkte jag sova för att få mig nå sömn..Å Oliver han är vaken men detta får nog pappa ta..haha
God natt!
 
 
<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!