23/7

Nu är de en ny vecka med nya möjligeheter..Visst var de så de hette?!
Min vecka har ändå varit ganska så bra=) Fast jag har inte känt mig på nå toppen humör..Jag har känt mig ganska rastlös och nere för att de inte nästan funnits nå att göra=(
Men jag har ändå hunnit göra nått allafall=)
En dag var jag till Robert som hade fyllt år där jag fick go tårta och vi surra i massor=)
Sedan har jag och Layal varit ute på en två timmars promenad sent en kväll så jag kom inte hem förren vid tolv :p Jag var ganska så slut dagen efter..hehe :p
Sedan har Kära Anna.A Varit hit och surra en stund=) Även Krillaz och Fredrik har hunnit hit nån sväng:p
Och fredagen var vi på middag hos svärmor=)
Annars har jag varit ut och sprungit och promenera
Så får se vad som händer i veckan..De är motorveckan nu i veckan så får hoppas nått kan hända allafall
Nä nu ska Oliver få nå mat:)
 
Små Kusinerna=)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!