26/7

Igår var jag och Layal ute och promenera i nästan två timmar :P
De vart en riktig lång promenad !
De vart 14 km, Så de är inte så dumt=)
Humöret är ju inte på topp men när man fick promenera med Fina Laya så vart de mycke bättre<3
Och sedan var de jätte mycke folk på stan..Å dom hade en scen vid hotellet som de dåna musik och massa fulla människor :p..Jag kunde inte annat än le=) Bara gå omkring med liv i rörelse gjorde en glad och sedan gå och tänka hur de var för några år sen när livet ibland kändes som en fest :p Härliga tider! Men ändå känns de skönt och slippa när man vet hur man mådde dagen efter och mindes halva kvällen ...hehe
Men jag är glad att jag har min fina lilla familj <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!