31/7

Här händer de inte så mycke..
Hade lite besök av bland annat Anna.A och sedan har Anna från Lule varit hit en snabb visit vi satt på ballkongen och tog en cider och surra=) De är alltid trevligt med besök=)
Igår ringde Matti så for till han och fick pankaka till middag och sen efterrätt=) Mycke trevligt!
Idag har jag och Anna.A farit omkring och åkt bil och surra lite=)
Ja sen händer de inte så mycke mer
 
Jag är så fången av dålig energi och känner att allt varit så negativt att jag har glömt att stanna upp och tänka att jag har faktiskt människor omkring mig men att jag varit så upptagen med negativitet..Och den negativiteten har jag svår och bli av med och vet inte hur..
Man får ta dagen som den kommer
De blir ju bättre sen till slut
 
 
 
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!