3/7

Nu är de en ny vecka igen och Tisdag har snart gått=))
Helgen har känts SÅ lång! De har varit skit väder! Å åska och blixtra..Jag älskar när de åskar de är så mysigt!
Men jag och Jocke har trottsa regnet och tagit oss en promenad både Lördag och Söndag=)
Ätit middag hos svärmor och sen inte mycke alls!
Jag längtar redan tills de är helg igen! för då kommer min kära familj och några av mina vänner=) Så kul att alla kan vara samlad=)För på Söndag är de dop för Oliver<3 Så de ska bli så kul!
Allt är inte riktigt klart inför dopet men jag har ju så himla bra så jag har både svärmor och min mamma som bakar åt mig..Vad skulle man göra utan dom! Jag borde ha bakat själv men jag känner att jag inte har någon stor motivation att baka och men har man några som vill och ha ideer på vad så får dom gärna göra de :p
Får bara hoppas att vädret blir bra=)
 
Jag har glömt och skriva att jag fick ju löneförhöjning på min födelsedag=)) Så de var inte dåligt!
Så igår traska in till stan för att hämta nå papper för att fylla i och skicka in till FK..Pust!De är bara massa pappers arbeten hela tiden:p
 
Idag har vi också varit ute på promenad=) Måste säga att vi är duktiga som promenerar varje dag hur än vädret är så tummen upp för oss=)
Sedan har jag varit och köpt blommor till blomlådan som jag fick av mamma så nu har vi fina på blommor på ballkongen=))
Nä nu ska jag fortsätta se på CSI..Är inne på sesong 5 nu tror jag?! Snacka om att inte ha mycke till liv..hehe..
HejSvejs!
 
 

Kommentarer
Tina

Söt <3

2012-07-05 @ 13:04:27

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!