Äntligen Lördag !

Jag som kände i början av veckan att den kändes lång och poff var den här :p
Jag har bara längta tills de ska bli helg och äntligen är de det=)
Vi har inte gjort så mycke i veckan förutom att vara ute och promenera och sen i Torsdags kom min älskade mamma<3
Så igår var de kanon väder! Så vi satt ute på ballkongen på morgonen och njöt jag å mamma=) För att vi har ju bara sol på morgonen :p
Sedan var vi på dollar och köpte massa saker inför dopet och lite andra vardags saker=)
Sedan promenera jag och mamma längs campingen och bada våra fötter i vattnet, Så Härligt!
 
Idag kommer äntligen resten av min älskade familj eller ja nästan alla=) Och sen kommer Lilla Marie ikväll=)
 
trots att allt är så bra har jag inte varit på bra humör..Fy så dåligt humör jag kan få!
Jag har fått tillbaka min mens nämligen och de är inget jag hurra över direkt, Hade gärna klara mig utan den!
Jag har vart irriterad som fan och stört mig på minsta lilla och på vissa människor...Ibland förstår jag inte på mig själv och hur jag tänk!
Att jag måste hitta fel och klaga på hos vissa människor när man inte äns borde bryr sig! Och man borde inte hålla på och gräva fel hos folk..De är ju bara idiotisk från min sida!
Men de är inte med min mening allafall=)
Men de är bra att man stannar upp och fundera ibland funderar på hur man själv beter sig :p
Tur jag har Jocke som inte blir för arg och att han gör att man blir på bra humör och kramas istället :p
 
Nä nu är man på toppen humör i stället=) Och försöker att inte tänka så mycke..hehe :p
Solen lyser då nu så här tidigt på morgon och får hoppas de blir fortsatt bra väder resten av helgen, Ja resten sommaren också :p
Tjingeling!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!