Dopet 8 Juli

Vilken fantastisk dag jag hade de!
Först vakna med att ha mamma, Storebror , hans tjej Jenny och min älskade Marie var toppen!
Jag kände inge alls nervositet innan men när morgonen kom och de sista skulle fixas så pirrade i magen=)
Stressen kom smygande men de försökte att de lugnt=) De var mycke fika som skulle fram så=)
Sen när klockan börja närma sig två börja folket komma=) Fast mina kära vänner var sen..hehe..Ja jag hade inte trott nå annat när de gäller Klotski :p haha..men dom kom allafall !
Allt gick bra men Lilleman grät när prästen tog upp han i famnen och tog vattnet över huvudet..Men han var så trött och när cermonin var över och Maria matat han så somna han efter bara halva flaskan..Lill killen<3
De vart massa fika och prat och skratt=)
Sedan vart de present öppning!=) Vart ganska mycke surr och folk ville inte helt lyssna men de brydde jag mig inte om..jag kan förstå att folk inte tycker de är så kul å veta vad man får i present :p..hehe
Men snabbt var de gjort..Allt gick så fort! För sen avtog folket en efter en..till slut vart de bara mina vänner kvar=) Så dom tog han om Oliver och vi städa.
Efter allt var över så åkte vi hem till mig och Jocke så dom fick se våran boning :p Sedan vart de pizza till middag innan dom satt sig i bilen hem
Jag och Marie avslutade kvällen med en öl på ballkongen=)
 
Tack alla som kom och gjorde Olivers dag!<3
Ett extra stort tack till mamma och till svärmor som bakat <3
Och att ni som körde ända från Lule för min skull! Jag är jätte glad för att ni alla kom<<3
TACK! Guldvärda!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!