Lule i morgon =)))

Ja då var denna dag snart gjord=) Skönt! för då blir de Äntligen Onsdag!!
Idag har jag tagit mig min dagliga promenad och sen har jag tvätta kläder och så städa lite här hemma..
Sedan ikväll så har Jocke städa bilen och vagen=)) Och Sara var snäll och tog en promenad med lilleman så jag kunde i lugn och ro packa och diska undan =) Men de tog ju ändå sin lilla tid att packa inte nog man ska packa till sig själv så måste man nu packa för två..De är ju en del att tänka på..Men gick bättre och packa åt lilleman än jag för jag kunde nästan inte bestämma sig vad man skulle ha med sig för kläder..Ja man har som en del ändå :p Och man kan ju inte packa ner allt men de vart en full väska..De är typiskt att när man väl ska packa så får man springa fram och tillbaka för att hitta å jag som annars brukar vara den som vill ha ordning :p
Men nu är allafall nästan klart de är bara några klädesplagg som jag har tvätta som inte har torka.
Gu så jag längtar att få komma hem till sin stad! Jag vet inte riktigt när jag far men de blir på förmiddagen när både jag och lilleman har ätit och han kan sova..Jag hoppas han sover hela vägen men de brukar han göra men vi får se..De kommer gå fint hur som haver=)
Just nu sitter jag med hårfärg i håret..Jocke har hjälpt mig och färga=) De är rött så klart ! Jag kommer nog inte överge den..De är som jag och de är med den färgen jag trivs bäst med=)
Så Puss och God natt
Å Trevlig kväll!
Lär ju inte skriva på ett tag




Kommentarer
Lisa Israelsson

Sv: Ja jag kanske skaffar fler babies ngn dag men inte just nu iaf :-)

Jag har problem med lungorna, har andningssvårigheter, är andfådd, hostar mkt, har mkt slem, tjock slem, i luftrören och lungorna....jag har pollenallergi och astma sen jag va liten men såhär dålig har jag aldrig varit så nu har jag varit inne och lämnat blid så ska dom ta lite prover och se om jag har några bakterier eller nått!



Hoppas resan går bra!

Kram

2012-06-05 @ 21:55:31
URL: http://minellii.shapemeup.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!