Lule vistelsen

Denna gång vart de mycke längre vistelse=) I en och en halv vecka blev de..Kul att vara hemma! Jag hade kunnat stanna ännu länge :p..Å jag längtar redan till nästa gång vi ska dit!
Det har gått så fort dessa veckor! för fort! Men tiden går fort när man har roligt som man brukar säga :p
Jag har hunnit göra en massa saker men orkar inte skriva från dag till dag de blir så långt..hehe :p
Så jag tar de bara sammanfattat
Vädret har varit lite se så där..De har regna om vart annat men de har inte hejda mig för göra massa saker :p
Vi till och med trotsa de dåliga vädret och for och spela minigolf en kväll=)
Sedan har jag hunnit gå på stan Flera vändor! En dag så var jag och åt lunch med brosan, pappa och lilla syster som vi sedan gick på stan=)
En annan dag så vart de "mammamaffia"..De var vi(jag och Oliver), Maria med hennes lilla Lovisa och Johanna med hennes lilla Emilio=) Vi åt lunch och sedan var vi på stan en sväng=)
Sedan har jag varit på stan med min fru(Helena) och Isabell=)
Vart på stan med Jocke å Marie å ätit lunch för sedan for jag och Marie å fika med Anna=)
Vart även i Boden till Marie och vi gjorde go mat och massa mys! Fick även träffa hennes nya kille Oskar=)
Jag har vart till Maja min "bonusmormor" <3  även besökt min kära farbror med famlij=)
Har suttit ute och umgåtts med Vicky och Anders=) Fina Vicky med sin fina gravid mage!
Jag har varit till fina Jeanette som även hon är gravid =)
Sedan har jag hunnit vara hos mamma med några gånger=) Vi tog en dag vi for på storheden och mamma köpte en soffa och soffbord..För hon har renoverat köket, Å de är så fint!Drog en max efter de :p
Så får jag inte glömma att jag fått middag hos Klotski med hans son Adam å de vart tacos=)
Självklart har jag också varit hos pappa och ätit tårta för att fira mig och sedan en annan dag åt vi middag hos pappas grannar Stina och Patrik, Så underbara människor!Oliver fick även kläder från dom=)
Å sen fick jag pengar och ett par solbrillor av mamma och av pappa fick jag en huvtröjja(Rosa så klart!) från turklandet :p
Så vart de också å fara med Klotski å hans son Adam, brosan och Jenny på teknikenshus :p
Och på Lördagen så var mamma barnvakt<3 Så jag och Jocke å Helena var ute och åt middag på Harrys för sen var på inflyttnings fest hos Klotski=) De kändes konstig att vara borta så länge från Oliver men skönt att bara vara "fri" för en stund=) Så de var första gången på ett år jag drack alkohol..jag tänkte först om jag skulle våga..hehe..så de vart en öl och två cider :p De var ganska göttans de:p men jag ville ju inte vara onykter när vi skulle hämta Oliver heller..Men vi traska vid tolv hem och Oliver sov i vagnen och sov hela natten=)
Så nu tror jag fick med allt..hehe :p
Jag har haft de så himla bra!
Man har hunnit göra massa saker och sedan träffa bekanta som man inte sett på flera år så de har varit kul=)
Man har fått sig många skratt=)
Tacka alla där hemma i Lule!
Älskar er!

Minigolf :p
Roboten på teknikenshus :p
haha!
Klotski
 <3


Kommentarer
Johanna

Tack för en mysig dag vi hade med lucnh o shopping :):)

2012-06-25 @ 21:56:19

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!