Midsommar

Min midsommar helg har varit bra=)
På självaste midsommarafton så var de kanon väer så jag och Jocke passa på att vara ute och promenera til stan där jag köpte lite smink på rea för en del av födelsedagspresenterna=)
Sedan på på kvällen så grilla vi hos svärmor och åt massa gott! tog mig en öl och njöt! jag prova också på och röka ciggarr å fy så äkligt de var! så starkt..ska på minna mig själv att aldrig mer röka de :p..hehe :p
På midsommardagen var vi till Tavelsjö och var på bröllop då Jockes kusin gitfe sig=) De var trevligt och massa god mat och tårta=) Oliver han var underbart snäll hela tiden så de var inge problem <3
Igår låg vi vid tvn HELA dagen och såg på massa csi avsnitt..Ja vi städa också sen efter middagen :P
På kvällen bada jag och lilleman tillsammans <3
De var min helg=)
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!