12/3

Hejsan!
Man hinner knappt skriva på bloggen nå för man ha fullt upp med den lilla som är i princip vaken hela dagarna..
Han har fortfarande varit lite grining och så men då håller man mamma sysselsatt :p..men ska prata med bvc och höra om nå tips och vad de kan vara..dom glömde ge oss en tid förra veckan så får väl gå på drop in..
Annars har de inte hänt så mycke förra veckan..ute på promenader och sen en dag så var svärmor ut med Oliver och jag fick lite avlastning, de var skönt=) De behövdes kan jag lova..få en stund för sig själv..Så jag passa på och städa lägenheten..haha!..Sen har Sara och Marcus varit hit också=)
Och i helgen har jag och Jocke varit ute och promenera och sen var vi till Åsa och åt go palten=) Sedan satt jag och Jocke å såg melodifestivalen, Loreen vann=) Tyckte de var rätt låt som vann..Ja bara inte Ranelid eller Flink vann så var jag nöjd..hehe :p
Söndagen så följde vi med Sara och Peder till Sidberg=)) mys !
Så de har varit en super bra vecka och helg=))
Så nu får man se vad denna vecka har att erbjuda:p
Just nu har jag då mata lilleman=) Ska se om jag kan få i mig nå att äta..

Ha de bra denna dag=))



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!