BigBrother 2012

Ja vad tycker man om årets BigBrother?..
Jag kollar varje dag eller nästan..avsnitt på nätet och jag tycker i år så går allt allt ut på att synas Mest! kan också för klara de som naket och dom beter sig som en bunt tonåringar..Jag tycker de är helt sjukt att folk kan bete sig så där..Dom utför massa "skämt" som inte är så himla kul och de är hela tiden...Några a tjejerna gillar att springa kring naken eller äldigt lättklädd..Visst man är född naken och man ska inte skämmas över sin kropp men man kan ju hålla till en viss nevå..vill man verkligen att folk ska minnas en som naken "janne"...Allting verka gå ut på sex..Så bråkar dom om vart annat..
Visst ska man kunna vara galen å skämta och så men man kan ju ändå bete sig som vuxen..
Så detta år tappar man hakan och är egentligen inte alls bra..men ändå sitter man och ser på skiten!..haha :p
men de är för att jag inte ha nått annat att se..får se hur länge man ids följa de :p

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!