11/5

Ja då var de fredag igen!
Jag har inte gjort så mycke..
Onsdag var de riktigt skit väder så då ides jag inte promenera så då tog vi en tripp till stan och jag handla hårfärg till mig själv :p och sedan köpte jag ett par shots hängselbyxa till Oliver=) Han blev som sakt 3 månader<3 Så jag tänkte jag måste köpa nå..hehe :p
Sedn drog vi en sväng på dollar hitta inget jag ville ha!
När jag kom hem så lagade jag lasange till middag och även Sara och Åsa var hit och åt=) Så kom Malin senare och käka :p
I går så var jag ute på promenad sedan myste jag bara mest med Oliver <3
Idag har vi också varit ute och gått sedan på lunch kom Jocke hem så då for vi på Jysk där jag köpte förvaring till Olivers rum och sen köpte jag fyra sittmadrasser till utestolarna för Jocke köpte nämligen nya utemöbler=))
Ikväll händer inte mycke alls..De blir väl glo på tv..


 Fick blommor av Jocke idag <3


Kommentarer
Lisa Israelsson

Härligt med blommor! :-)

2012-05-11 @ 20:55:10
URL: http://minellii.shapemeup.se
Lisa Israelsson

Sv: ja skoj att få blommor bara sådär! Tack!:-) kramar

2012-05-12 @ 07:17:15
URL: http://minellii.shapemeup.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!