14/5

Ja då har helgen pasera och man har inte gjort allt för mycke..
Fredag natt så vakna Oliver tjugo i ett och där for min natt sömn..Men de gick bra jag var på bra humör så de gjorde mig inget..men tröttheten kom i kapp mig sen på morgon sidan..å Jocke tjata på mig om att fara men jag var tvungen sova en stund för att orka hålla mig vaken..Men till slut tog jag mig upp och vi drog till Sidberg=)
Där Jockes farmor sydde upp mina jeans...De var mycke snällt<3 och sedan fick vi en go lax till lunch=)
Bara en mass mys var de !
Söndagen så låg ja mest för då hade jag feber och sen då akuten..Jag var så slut på igår! Vi som hade tvätt tid men inte blev de av för att man satt på akuten..å lägenheten såg ut som ett bomb ned slag! Jocke städa lite grann
Idag så vakna jag med världens förkylning och har snora hela dagen..Less! Oja!
Sedan tvinga jag mig själv och städa resten..Sedan så erbjöd sig Sara att ta Oliver på en promenad å de kändes att de behövdes och få lite ensam tid..Tack snälla Sara<3 Du är guldvärd!
Så jag tig mig en dusch och bara tog de lugnt=)
Nu ikväll har jag och Jocke varit ute på en promenad=) De har regna och varit dåligt..men nu på kvällen blev de sol=) men dock så blåste de så de var kallt..
Nu ska jag lägga mig och sova, jag är inte riktigt pigg



När Oliver sover så passar kisse på att ta lite ensam tid med mig <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!