3 månader



Igår vart Oliver 3 månader!
Han börja bli så stor min lilla kille de går nästan för fort !
Man märker hur han utvecklas.
Han skrattar jätte mycke nu och surrar i massor=) På bilderna så surrar han och man blir så glad när han surrar de är så kul!
Han har ju också vänt sig från mage till rygg och de dröjjer väl inte länge tills han vänder sig helt :p
Han har börja se på längre avstånd och följer med blicken bra=)  Han är även duktig och hålla upp huvudet men de har han kunnat göra redan vid första månaden=) Han är så duktig min lilla kille!
Man märker också skillnad hur han är när de är folk här..Han surrar inte lika mycke som när de bara han och jag
De är så kul att han ler när han ser andra och han blir alltid så glad när Jocke kommer hem från jobbet.
Han har nu verkligen börja skapa en egen personlighet och jag är så stolt över att vara mamma till en sån fin kille <3
Jag är så stolt över han <3 <3


Kommentarer
Jessica

Så söt han är och jätte fin tröja hade han också! :)

2012-05-15 @ 18:56:22
URL: http://jessicaelisa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!