31/5

Då var de torsdag och helgen är snart här.
I måndags när jag vakna så kändes de som om denna vecka skulle bli lång men vips så har den nästan gått!
Jag har inte gjort nå mycker alls och dagarna har bara flugit förbi. Har promenera städa och puss på lilleman..inte alls nå mycke alls helt enkelt..Har bara längta tills veckan ska ta slut..hehe..För på Onsdag åker jag till Lule! JEE!!! Gu så jag längtar! De behövs verkligen att komma hem
Pappa har varit hit i veckan också=) Han sov här Tisdag och Onsdag natt. Det har varit mys! Och pappa var så gullig så han köpte mig en lott också, Tack fina pappa<3 men jag fick inte skrapa den förren han for..Men de blev ingen vinst denna gång heller tyvärr=( men man fick jag vara miljonär för en stund allafall..hehe
Så i morse när pappa for så var jag väldigt avis på han för dom har nämligen åkt till Turkiet nu ikväll..Jag vill också utomlands! Men nu har jag lilleman så de får väntas och vi får njuta av sommaren i Sverige i stället och de blir bra de med=)
Sen så fick jag ju faktiskt åka utomlands förra året till Bulgarien=) Så får tänka och njuta av den resan=)
Nog för att den inte blev som jag hade tänkt mig eftersom jag gick och blev gravid då men jag hade de ändå super bra!

De är härligt med sommar !

Bildbomb från Bulgarien



Kommentarer
Anonym

Såg riktigt skönt o mysigt ut ni hade de förra året :) , man får leva på minnerna innan mamma tiden också samtigt som de är ju en fantastisk upplevelse med att få bli mamma med :) hehe

Ida

Gud så härligt vi hade det i Bulgarien man längtar tillbaka när man ser bilderna :)

2012-06-03 @ 13:42:03
URL: http://idaml.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!