2/5

Då var onsdag snart över!
Jag har inte gjort så mycke alls dessa dagar..Jocke har då varit ledig måndag och tisdag så de var ju skönt och ha han hemma..Vi har promenera och sen har vi städat förrådet eller som jag kallar "walk in garderoben(vet de tusan hur de stavas på engelska,haha!) De var skönt och få rensa lite=) Så nu är de fint där inne! och har också hunnit med att städa min kläd garderob för där var de bara kastat..tänk så mycke kläder man har! Jag har massa kläder jag har haft i flera år..de är som att jag packar på med nytt men inte gör av med de gamla..men nu jäkla tog jag en rejäl rensning! tog bort allt som är hål i och de som jag verkligen inte andänder och vet att jag aldrig komma och göra heller..och jag fick ihop en del! Men nu är de så fint igen=)) Så nu är de bara in med nytt..haha..nä skojja bara :p..men jag älskar kläder och de är så kul med nya plagg! men de får ju gå till en gräns..Så ska inte försöka att shoppa för mycke i år :p..Å så mycke mer har man inte pyssla med..
Idag har jag varit på en promenad och sen städa lite och bytt sänglakan..
De är så trist att gå hemma! De är trist och inte ha nått att göra..Visst jag har ju Oliver<3 men man vill som ändå göra nått annat eller bara sitta och surra med nån..Ja man har ju hemlängtan..men vi åkte till Umeå så har inte riktigt råd att fara till Lule denna månad..tänkte om man spara kankse lite så tar jag de nästa månad och då tänkte jag försöka stanna två veckor minst! Ja mena nu är jag mamma ledig så jag skulle ju kunna åka när jag vill men då är de med ekonomin..
Jag som trodde jag skulle typ bo i lule innan jag fick Oliver...men de var inte så lätt som man trodde och nu när han är så liten är de inte lättaste och bara fara någonstans..Å komma i rutin och lära sig lill killen är inte de enklaste..
Men sen får jag besök av mamma snart så de blir bra=))
Nog med om de
Nu sitter jag och lyssnar på lasses för att jag har hållt på söva Oliver och jag tror att han har somna nu..Så jag hade tänkt mig he mig i säng..Börja bli lite trött
God natt !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!