7/5

Jag vet inte vart dagen har tagit vägen den bara försvann och nu är den snart över!
Fast man vakna tidigt fast jag och lilleman somna om så gott vid fem kanske och sov ändä till efter åtta,Skönt!
Vi låg i sängen till nio nån gång och lilleman låg och skratta och rörde på sig..Man kan inte ha mysigare mornar än att ligga i sängen och titta på Oliver och se han skratta, De är lycka!<3
Klev sedan upp för och duscha medans lilleman fick sitta i babysittern och titta på och de går så bra=) Han är så lugn när jag duschar=)
Efter de så blev de matning för både mig och Oliver=) De var så härligt väder ute..Solen sken=) Så underbart! Jag blev så bra humör=) Vi gick ut på en promenad och han somna ganska så fort..Han låg och titta på mig ett tag men slockna rätt fort=)..Han är ju bara för söt i sin mössa!<3
När vi kom tillbaka så satt jag ute en stund och sola..Mycke härligt!Nu vill jag verkligen att sommaren ska komma!
Efter ett tag så blev de lite kallt när moln börja komma så vi gick in där jag tog de lugnt ett tag och Oliver sov ett tag till..Vakna sen perfekt tid för lite mat för sen dra iväg på BVC för föräldrarträff=)..
Jag har ju missa lite för jag var borta förra gången för jag var i Lule då..Så de var synd att jag missa för de är rätt intressant och man kan lära sig en del..
Idag prata vi om Infektioner att barn kan bli lätt förkylda och saker man kan tänka på..Så fick vi säga hur vi har de..Sedan prata vi även om mat om när man ska börja ge och vad man kan ge å så då gick vi även lite in på sömnen lite..
Men de var trevligt=) Oliver han satt så snällt i min famn och surrra..hehe=)
När de var klart så for vi och handla lite=) Och Oliver somna så sött om i bilbarnstolen=)
När vi kom hem så diska jag lite och så kom Jocke hem perfekt tid så jag kunde springa ner och börja tvätta=)
Käkade sedan mat och de blev lite rester :P För sedan kom Glenn och Johan hit=) Johan var på besök från Norge så de var trevligt=) Sprang några gånger till tvätten mellan åt :p
Så sedan när dom farit så ställde jag mig och börja baka cheesecake..*mm* så gott! De var länge sen! men de ska ju stå ett tag i frysen så den får stå och gotta sig till i morgon=)
Man har ju hunnit med en del idag=)
De har varit en trevlig dag!
Nu har Oliver somna så jag ska krypa ner till sängs och sova
God natt !

Jag Saknar dig så mycke Tove! Du är så fin<3 Jag blir så glad av de du skrev på sms
Du är dom bland dom bästa som finns!






Kommentarer
Lisa Israelsson

Sv: haha ja se där. Jo vi bor ju grannar! Så fin han är lillgrabben eran! :-) Såg när du satt ute idag :-) Kram

2012-05-08 @ 22:56:58
URL: http://minellii.shapemeup.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!