Barnrum

Jag har suttit och kolla in massa barnrum=)
Jocke köpte ett skrivbord igår och har nu flytta ut ur Olivers rum så tänkte jag skulle göra i ordning de=)
Just nu ser de mer ut som ett rum som vi bara samla en massa grejjer!
Allt han har är en säng..Så de kommer bli lite tomt när Jocke kastar sitt skrivbord.
Än så länge så sover han i vårat rum i vaggan och har som ingen utnytjande av rummet men till hösten så kankse han börja på sitta och bli lite större..
Jag har ju noll insparation om vad man äns ska ha i ett småbarnsrum men efter ha kollat runt lite så har huvudet börja sätta igång och jag fått lite idér vad jag ska köpa=) Så nu känns de bara kul!
Jag har inte tänkt ha nå märkvärdiga grejjer men lite saker som fyller ur rummet mer och är bra att ha=)
Jag skulle helst vilja åka på ikea där finns de säker massa ! Men får se om man tar en tripp kankse i sommar när man lika är uppe i norr :p
Men jag har buda lite tradera också så hoppas jag lyckas få de=)
För ekonimin är ju lite trång så man kan inte köpa allt för dyra grejjer men man hittar nog saker för bra peng=)
Annars får man sprida ut inköpen att man en månad köper en sak och tar den andra nästa=)
De kommer kännas så bra när de är klart=)



 (Bild lånad från google)


Kommentarer
Mia & Lexie

När jag var gravid längtade jag efter att inreda ett barnrum.. men då vi skulle stå mitt uppe i en flytt efter BF så kunde jag inte förbereda så mycket direkt.



Nu har vi bott i huset i ett år och hennes rum är fortfarande inte färdigt! :)

2012-05-12 @ 08:15:31
URL: http://miapiafias.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!