pisspaus musik

Laleh
Kent
Thåström
Lars Winerbäck
Takida



Jag är en allätare så att säga när de gäller musik. Jag gillar nästan all soters musik från rock till hiphop men de finns vissa som jag bara tycker är så jobbiga att lyssna på som jag inte klarar av! Dessa är dom, de finns säkert någon fler men kommer inte på någon just nu men jag kom bara på de när jag lyssna på radio idag.
Jag har gilla takida men jag är så fruktansvärt less på dom så inte sant!
Resterande som står är bara så dåligt! De är nog dom sämsta artisterna som finns..Enligt mitt tycke då





Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!