Sjuk

Jag trodde jag hae fått bort denna feber och var glad att jag inte haft de på typ en månad
Jo men tjena!
Igår kände jag mig inte riktigt kry=( och börja frys och känna mig trött och orka inte..Ja men självklart så hade jag feber!
Jocke hade hand om Oliver medan jag sov i nån timme..Men var inte alls nå piggare när jag vakna utan då hae jag huvudvärk=(
Min läkare hade sakt sist att jag skulle fara in och ta blodprov när jag få feber för att dom ska kolla om dom hittar nå..Så jag åkte in till akuten för de var helg så då är vårdcentralen stängt..
Och enligt min läkare så visste dom om de på lassa..
Jag var så orkeslös så jag kände att jag orka inte köra bil så Jocke skjusa in mig=)
Oliver fick åka till Farmor=)
När jag väl kom dit så hade dom ingenaning om detta och att dom inte fått nån information om detta..å dom tar inte blodprov men jag fick allfall komma in å jag fick göra att pissprov och sedan satt jag och vänta i två timmar!! Och ingen kom..Folk pasera mig..Så less jag vart!..Visst jag vet att dom har mycke att göra och lite personal men e tar två minuter och ta prov..och pissprovet de stod i två timmar..så kan de inte gå till!
Jag var nog trött och orka inte sitta där så jag for sen...

Och nu har man legat hela morgonen och svettas som en gris! men febern är borta..
Men inte nog med de så har jag åkt på världens förkylning också!
Ja men varför inte få nått fler när man lika gärna blir sjuk!!
Jag är så less på detta!
Jag vill vara en frisk mamma
Men ända sen jag fick Oliver har jag varit sjuk om vart annat=((
De är inge kul alls och inte ha nån ork..å så ska man ha hand om en liten..

De är ju nått som inte står rätt till för så här ska de inte vara !



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!