Valborg

Jag var ju och röntga mig igår..å jag var lite nervös innan..Så en och halv timme inne så skulle jag dricka 8dl vatten blandat med kontrast och de var de äkligaste jag har druckit,Fy fan!Jag höll evigt på spy och dessutom skulle jag dricka ett glas varje kvart..Jag tänkte hur fan ska jag klara de men de gjorde jag..de var bara bita ihop!
Jocke bytte däck på svärmors bil så han fick komma och hämta lilleman=) Så for jag i väg och först posta tröjjan till mamma och sen direkt till lassa..
När jag väl kom dit så hann jag knappt sätta mig i väntrummet innan jag fick komma in=)
Jag fick lägga mig på en brits och så fick jag en nål i armen för att få ännu mer kontrast för att lysa upp alla blodkärl..Man blev alldeles varm i kroppen av den de börja med halsen och sen fortsatte varmen ända ner till tårna :p..Man fick en känsla av man pissa på sig..De var lite obehagligt..men sköterskan berätta allt om hur de skulle gå till ioch hur de skulle kännas så man vart så lugn=) Jag kände igen sköterkan jätte myck och påminnde om en som jag jobba med men våga inte fråga för en hon fråga om jag hade facebook och fråga om jag var vän med Liza..då fatta jag att de var hennes syster..hehe..men de var kul=), trevlig tjej!
I allafall så trodde jag att jag skulle åka in en sån där tunnel eller vad de nu heter men de var bara en ring så då vart de ju lungt=) De snabbt och bra=)) Men fick inte reda på nått då utan dom skulle skicka svaren till min läkare så hoppas hon ringer i veckan!
Efter de åkte jag på stan en sväng och kolla på en jacka åt Oliver men hitta ingen=((..Jag själv hitta kläder som jag prova med dock inte passa=(
Sedan for jag till svärmor där jocke å lilleman var och där satt vi och sola en stund=) Så skönt de var!
De blev sedan middag där..Med förrätt och allt, gu så gött!!
Sen när vi kom hem såg jag och jocke på sherlok homs nya film och small direkt i säng efter de..Gu så trött jag var !
Så nu är de en ny dag och jag har varit väldigt trött..Oliver vakna halv fem i morse så man var gode trött..Men man blir så glad och lycklig ändå när man kliver upp och tittar på han och han ligger och skrattar åt en <3
Gav han ersättning och sen låg han bara och skratta i vaggan..Fina killen<3..
Spela lasses och han somna strax efter sex nån gång så jag kunde sen lägga mig ner och sova=)
När han vakna sen så tog jocke upp han och mata han och så tog han en promenad och jag fick sova en stund till..För jag var så trött så jag knappt kunde hålla upp ögonen..Men vaknar man mellan fyra och fem varje dag och han somnar tio om kvällarna så tar de på krafterna och tröttheten kommer i kapp en så man bli så jäkla trött till slut !
Så de var guld värt och få sova idag ! Och jag har fått sovit ända till elva =)))
Och nu har jag fått frukost på sängen och sitter här och skriver
Jag vet inte vad man ska göra idag...Solen lyste i morse men inte nu=( Men de blir väl att inte göra nå mycke alls



Oliver i sin nya mössa och kepa
Så snygg man är!
:


Kommentarer
Lina

Hoppas att det inte är nå allvarligt. Du är en stark tjej :). Vad fin oliver är :)

2012-05-01 @ 11:58:54
URL: http://Star.spotlife.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!