22/11

Först vilja jag säga Grattis i efterskott till min Älskade syster Johanna som fyllde år igår!
 
Annars i veckan har de inte blivit mycke knop! Börja bli lite less på de..men jag har allafall haft besök av Matti och hans barn de var ju trevligt=))
Och Anna har varit hit en sväng också=)
Usch så tråkigt väder det varit! De är nästan så man har hållt på dräpa sig!
Ikväll har jag suttit med den sista jobbia läxan i hälsopedagogiken! Så nu är jag trött! Men så tur jag har svärmor som hjälper mig=)) Jag är nästa klar..Ska bara kompletera lite till som Åsa ska ge åt mig lite information=)
Fick även idag betyg i männskosyn och etik och jag fick D! Jag är nöjd! Tanke på hur lite jag varit i skolan och att läxorna jag skrivit inte blivit så mycke..
I Morgon är de helg=) 
Sov Gott !
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!