26/11

Helgen har varit bra=))
Fredag så var sjuklingen Anna hit på en visit senare var jag och iväg och jobba=)
På lördagen var vi på dop då Jockes kusin barn döptes=) De blev massa gott fika! Man var helt död på kvällen!haha
När jag vakna sen på söndag morgon var jag så jäkla trött så jag visste inte vart jag skulle ta vägen! Men jag har ju sån underbar man som kom med frukost på sängen och sen fick jag sova tre timmar, Tack finaste Jocke<3 De behövdes vekligen! Sedan jobba jag kväll på de :p
En härlig helg med andra ord!
Idag när jag vakna så kände jag suck vad ska man göra idag..jobbigt med ny vecka :p Men då som en räddare i nöden av negativitet så undra Anna. L om skulle ville komma så vi klädde på oss och traska dit och fick lunch och lite surr=) Tack fina du för lunchen! När vi kom hem så var de inte lång stund så kom andra Anna hit :p
Alltid trevligt med lite surr för man blir galen av att vara själv, men jag är också sällskapssjuk och vill gärna ha människor kring mig :p
Så genom att gå till Anna så fick jag dagens promenad=) Får se om jag tar mig en till nu ikväll
Har suttit men min fördjupnings läxa och ÄNTLIGEN är ALLT skolarbete klart! Så himla skönt! Nästan så man vill fira :p kankse tar och käkar lite bär =)
Ha en trevlig kväll allihopa!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!