Jul !

Jag har redan fått upp julgardiner och dukar=) Alla kartonger med julpynt har vi också hämta upp men inte packa upp..De får bli på Söndag=) Det är ju så mysigt och julpynta och jag fått julstämmningen de hade jag redan i Oktober, haha!
Jag längtar verkligen till Jul !!
Denna jul kommer verkligen bli speciell, för de första så firar jag och Jocke jul tillsammans på dessa 8år så de är verkligen dax nu! Och sedan har vi nu ett barn som ska fira sin första julafton=)) Och dessutom så kommer vi vara uppe i Luleå=) Det kommer blir en av dom bästa Jularna, och få vara och dela de med dom bästa det är så Underbart!
<3 <3<3
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!