11/10

Men tjenare!
Hehe :P
Helgen är snart här och jag har snart varit hemma en vecka, Shit tyckte jag nyss åkte till Lule!
Veckan i Luleå har varit super som vanligt=) Hela veckan har jag haft och göra, Så skönt!
Jag hann träffa Marie två gånger först i Boden då vi åt middag tillsammans och sen i Luleå och var på stan och fika..Hon flyttar ju nämligen till Västerås slutet av denna månad..Kul för henne och prova något nytt men lite trist att ha hon ännu längre ifrån..Men fördelen är ju att jag vet vart jag ska semestra näste sommar..hehe..Jag hoppas allt går bra och önskar min älskade lilla vän Lycka till! <3
Sedan har jag hunnit fika med kära Anna typ två gånger..haha :p
Så träffa jag Ida och Magnus en kväll och en dag träffa jag Ida på stan på lunch=)
Var och hälsa på Gullan och hennes lilla son som fyller 1år nästa månad..Jag kan inte fatta de!
Så var jag till älskade Jeanette en dag och surra i massor och titta på mys magen hon fått..Hon ska ju få barn snart=) Så kul för henne! Hon är verkligen en underbar människa och jag hoppas allt går bra för hon!
Sedan har jag självklart träffa min älskade famlij!
Och även shopping åt Oliver så klart! En vinteroverall blev de..Den är jätte fin så jag är himla nöjd! Även om jag vill shoppa till mig själv så höll jag mig för man har inte så gått om pengar=(..men får önska i julklapp?!
Sedan träffa jag också min Fru helena<3 Såg film en kväll hos henne och sedan en dag på stan och fika :p
På Lördag så var Jag, Jocke, Isabelle och Magnus ut på all stars och tog hos en öl..De var trevligt! Så skönt och komma ut faktiskt=) När man inte varit ute på typ ett år så tycker man de är skönt=) Å man njuter som mer och gå ut om man gör de få gånger..
Och sen så var vi till Vicky och Anders som lyckas få sin lilla när jag var i lule så de var ju kul=) En liten Kajsa blev och hon var såå fin! Grattis än en gång till er!!
Vi var även en sväng till morfar å gissa hur glad han blev! Han verkligen sken upp när han såg Oliver, De gjorde mig så lycklig!
Så de har varit fullt upp! Men de har varit jätte kul! Förutom att Oliver varit sjuk och sovit mycke dåligt=( och sen fick jag en släng förkylning..men de har gått bra ändå=)
Och som vanligt när man far från alla igen så får man lite ångest och tycker det är jobbigt=(
Jag fick typ ångest när jag såg Lycksele skylten när vi kom hem...Ja de är hemskt men jag kände så!
Men vi ses till Jul igen!
Tack alla ÄLskar er <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!