13år och 10år av vänskap <3

Tänk att för 13 år sedan lärde jag känna två underbara personer! Marie Och Tove<3 Dom två hade känt varandra sen dagis och gick samma klass från ettan till nian=) Jag visste vem dom var när vi gick på lågstadiet på hemäng men jag var aldrig med dom..De var ju så att på den tiden(om de inte finns fortfarande,fast de tror jag säkert)Så var klasserna upp delade vi tyckte att B var dom tråkiga,haha..och C var nördiga och Marie och Tove gick i C..
Sedan när jag kom upp till högstadie så börja vi umgås jag vet inte riktig hur det blev så men vi vart bra vänner tillsammans med andra gäng brudar som vi hängde med :p Jag gick fortfarande inte i samma klass..
Sedan dess har vi följt med varandra och byggt en underbar vänskap<3
Vi tre har gått egenom mycke tillsammans! Mycke bra saker men också en massa skit!
Jag är glad att jag fann er! Och hoppas och tror att vänskapen varar måååånga år till!
Även om nu tre bor på helt olika plaster så finns vi alltid där för varandra och Jag Älskar er i Massor!
 
 
I år så är de även 10år som vänner med Helena och Klotski!
Vi träffades inte först för en första året i gymnasiet=) Helena kände Tove lite sen innan och vi hamnade i samma klass i gymnasiet..Min fina älskade Fruga<3 Hon är den som jag gör knäppaste sakerna med :P
De är så tur att vi hamnade i samma klass=)
Klotski träffade jag via andra vänner och fester..Vi hamna ofta på samma fest :p Men sen träffades vi också på UH(ungdomenshus) Mitt andra hem..hehe :p
Klottan var en blyg liten kille till början..men sen han börja hänga med mig så vart de annat..haha :p nä men de släppte väl sen blygheten :p Så vi har som bara följt med varandra helt enkelt och idag är han en av mina allra bästa vänner! De är han som för de mesta som får mig att skratta :p
Finaste ni! <3
 
Utan er alla hade livet varit jobbigt och meningslöst..Jag skulle inte klara mig utan er!
 
 
 
( men sedan har jag ju Magnus, Vicky och Anders som också funnits ett tag i mitt liv som jag inte vill glömma!)

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!