Duktiga Kille <3

I helgen har Oliver tagit sitt första kryp tag=) Jag är så stolt!
Tycker de är så kul hur utveckligen går framåt men samtidigt tycker man att de går för fort :p
Han har inte krypt nå mer men han har börja fatta att dra bak ett knä allafall..men de kommer!
Sedan förra veckan när jag höll på bädda sängen pappa skulle ligga i så satt han i sin säng och då ställer han sig nästan i sängen..Så de är nog dax att sänka sängen tror jag!?
Jag har tyckt att han är sen med krypningen men alla barn är ju olika som sakt :p Han har ju varit tidigt med allt annat :p Jag skulle inte förvåna mig att han ställer sig innan han lärt sig och krypa..haha! För han är väldigt stadig på benen ändå=)
Min Älskade lilla kille <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!