14/9

Hejsan Hoppsan!
Ja då var man här igen
Då var de helg igen och de är grått väder ute..Vad man ska göra=( De finns ju typ inget å göra..Så de blir å plugga då..
Förra helgen jobba jag Söndag morgon och de var så härligt! Kul och jobba ibland och de är så kul att pensionärerna känner igen en=)
Jag har ju som sakt gått på diet och förra fredagen så var de två veckor jag var utan godis,Tummen upp för mig!
Men vart less och så frossa jag massa gott hela helgen! Å gott var de! Vi hade en riktig myshelg=)
Annars i veckan har jag plugga och varit i skolan och gjort prov..De kändes bra sen och tror att jag klara de=) Men vi får se..Oliver han fick var hos Jockes kusin=) Jockes farfar kom hit och hämta han=) Å han hade varit så snäll och glad=) De kändes kul och höra=) Tack för barnvakten! Guldvärt!
Igår så var Anna.A hit och vi surra i massor :P Alltid lika kul med sällskap!
Annars har de blivit promenader varje dag och inte så mycke mer..
Ja min dator har gått sönder=( Less! Men de är mitt fel..man ska inte vara på dåligt humör och ha program som inte vill som man inte vill!
Så nu har jag låna svärmors gamla dator=) Så de är ju bra!
Men som tur är så ska netochnet skicka en ny hårddisk så ska jag byta den=) Så nu känns de mycke bättre!
Nu bjuder jag på en bild som jag hitta på denna dator..haha!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!