27/9

Goddag eller godkväll ska man väl säga :P
De har snart gått en vecka igen sen jag skrev..Ja jag ids som inte skriva så mycke för de känns ovärt och skriva saker när de inte händer så mycke så jag sammanfattar bara lite :p
Ja helgen som var så gjorde jag inget vettigt typ plugga..Eller? Jag minns fan inte..Shit börja fan bli dement!haha men kan inte gjort nått roligt eftersom jag inte kom ihåg de :p
Måndag kväll så var Anna hit och vi satt och surra så de var trevligt=) eller vänta var de i Tisdags?? va fan! Veckorna springer i väg så man har typ ingen koll!
Onsdags vet jag då att jag var i skolan hela dagen! Så de vart redovisingar, så de var skönt att få de bort gjort!
Men mindre roligt på Medicin så fick jag betyg för provet och alla inlämningsuppgifter och fick ig på en uppgift och på provet som jag trodde jag klara=( Kändes surt! Men jag behövde inte göra om provet utan bara kompletera så de har jag fixa igår kväll=) Å så inlämingsuppgiften var de en fråga som jag hade missa men när jag kolla vad jag missat så hade jag ju skicka frågan så jag behövde bara skicka om den..Så nu känns de mycke bättre=)
Så Oliver fick vara hos Sofia hela dagen!Men jag for dit vid lunchen och pussa på han!
 Tack än en gång så mycke för barnvakten!
På kvällen plugga jag så var ganska så trött igår!
Idag skulle jag egentligen tänkt fara på babysång men Oliver vakna typ halv sex men han somna om en stund men sen var vaken till åtta och sov sen en timme kankse..Så jag kände att jag orkar bara inte fara iväg och vara trevlig med okänt folk så ville jag få bort skolarbete så jag satt hela förmiddagen med läxa..Och om jag ska vara ärlig så glömde jag också bort de lite att de skulle vara med kom på det nån dag innan allafall..hehe :P
Men vid 12 for jag på badhuset med Anna och bada..Oliver tyckte de var så kul i minsta bassängen och sitta och plaska! Sötnöten<3
De var skönt och avkopplande och komma från skolarbetet ett tag! De behövdes verkligen! Så de var super trevligt=)
Och nu ikväll har jag jobba=)
Jag lämna in min tidsraport för denna månad på vad jag jobba och jag har jobba 35 timmar ändå denna månad=) Så de känns bra!
Nä nu är jag dödstrött!
Och Jocke ropar på mig dessutom<3

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!