28/9

Gu va jag känt mig effektiv idag=)
Jag plugga från typ halv nio till halv två! Ja å så lite paus emellan då jag åt lunch och gav Oliver gröt=) de är så kul att sitta och kolla på honom när han äter för han verkligen njuter av maten=) Det gör mig så Lycklig! Å han är så himla fin så man vill äta upp han! <3
Sedan ville Jocke göra något så vi for på marknaden men de var typ inget å se..Hujja så dåligt de har blivit! De var bättre förr, haha!
Sedan gjorde Jocke en god middag Och plus att jag fick en bukett med blommor av han<3 Jag har den finaste man i världen! Så de har verkligen känts att de är Fredag
Sedan har jag plugga från halv fem till tio! Shit jag är alldeles slut i huvudet! Men de är skönt att jag gjort bort allt så nu kan jag njuta av att fara bort=)
Jag och Oliver drar till Luleå i Morgon!! Wiiii  Så jag längtar! Jag längtar efter alla underbara människor där hemma!
Jag har hunnit packa Olivers väska men inte min..men de orkar jag inte med nu..Får tar det i morgon bitti :p
Nu måste man ha dubbel packning när man har Oliver :p
Nä nu ska jag Hoppa i säng är ganska så trött!
Vi hörs, Ha de bra!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!