Fredag 21 September

Ja då var de Fredag och helg igen :p
Veckan har gått fort ändå..Det har vart en del pluggande och sen har jag dansa Zumba varje dag framför tvn..hehe:p
Eller inte igår då :p
De har inte vart många promenader alls..jag har bara varit ut en gång denna vecka..men de därför jag inte orka ha gått ut och vädret har inte varit till talande..fast nu idag är de sol men jag har som inte känt för att gå ut ändå..För Oliver har gråtit flera gånger i natt så man har inte kunna sova så bra..även fast jag bara behöver bara stoppa tutten i mun så tystnar han så får man som ingen sammanhängande sömn..
Så jag och Oliver har sovit ett tag nu på förmiddagen :p
Och Jocke har varit och besikta bilen och den gick egenom, gu så skönt!
Så nu sitter jag här och laddar upp för att jobba i kväll=)
Annars igår så var fina Liza en arbetskamrat hit med sin lilla Layla(tror jag de stavas) Vi fick och surra, sedan tog vi oss en tripp till jobbet för hon inte varit där på jätte länge:p Sedan blev de plättar till middag hos svärmor och på kvällen åkte vi till Jockes faster och fika=) Så de var en super bra Torsdag!
De blev ingen skola för mig i Onsdags så jag var hemma med Oliver=)
Men jag fick då veta att jag är godkänt på provet så de känns super Härligt!
Så har jag hunnit jobba Tisdag kväll=) Har jobbat en del nu och de känns så bra! Men jag ska försöka att inte på mig för mycke för jag är ju faktiskt mammaledig och vill ta vara på den så mycke som möjligt!=)
 
Sen vill jag säga Hurra Hurra Hurra till min Fina Lilla syster och bästa Moster som fyller 12 år idag! Många Pussar och Kramar från oss!

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!