16/4

God kväll!
Vilken kväll de har varit. Man har haft hjärtat i halsgropen:p Jag pratar förstås om hockey:)
Jag brukar inte annars vara så jätte intresserad av men nu när dom är i final så är de riktigt spännande även fast dom nu ligger under med tre - noll i matcher men än har jag hoppet uppe:)
Jag har jobbat ikväll också och pensionärerna har haft kul åt mig för dom har också sett på matchen så dom har fått sig ett gott skratt åt alla miner jag gjort, haha!

Annars så har jag typ varit inne i två dagar, haha! Har inte orka gå ut har haft annat och göra:p sen är de bara skönt och bara vara ibland och bara få rå om lilleman:)
Men igår så var Anna hit och klippte och färga håret på mig, Skönt att få håret fräscht igen:) De vart super bra!! Tack fina du för de!
Nä nu ska jag lägga mig och sova så jag orkar med morgondagen
God natt!


Kommentarer
Tove

Jag älskat dig och saknar dig din lilla filur <3

Puss o kram din andra hälft <3 <3 <3

2013-04-22 @ 11:23:39
URL: http://www.tjoffsans.blogg.se
Sara - Mamma till Elvin

Så fint det blev!!

2013-04-23 @ 10:23:34
URL: http://frookensara.blogg.se

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!