5/4

Nu är de Fredag igen! Och de känns så himla skönt med helg ändå:p
I veckan har jag jobba och sen ledig en dag och bara varit med Oliver<3
Jag har också börja träna denna vecka och hunnit med två pass. De känns himla bra faktiskt:) å träningsvärk i sinne har jag haft i veckan, haha!
Hoppas på att få bukt på min nackproblem och kanske blir lite mer tränad å fitt, hehe:p
Vi får se hur de går:p
Ikväll har kära Anna från jobbet varit hit å busa med Oliver:))
Nu ligger jag i sängen bredvid Jocke och halv glor på serien Gladiator
Och taggar för i morgon, vilket kommer bli en kanon dag och kväll:)
Ha en trevlig Fredag


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!