20/8

God kväll!
Här sitter jag ny duschad efter har varit och träna:)
Livet annars är kanoners börja jobba förra Måndagen efter semestern och de gick bara fint:) och på de tränade jag lite och en kväll var jag ute på långpromenad med Anna.A:)
Helgen har också varit hur bra som helst. Fredagen så var jag ute med jobbet och åt och sen var vi hos Bettan. Drack och kolla på danstävlingen som vi hade på våran så kallade vår bal:p Så Lördag var jag trött och seg å kanske liite gnutta bakis men ingen fara så. Vi åkte upp till Sidberg och käka middag och myste på:) På kvällen satt vi och kolla film och ännu mer mys:) men sen kände jag att jag vart tvär sugen på fara ut så Jonathan fråga så jag tog mig en raggar dusch och for dit detta komma jag på där efter tio. Inge alkohol eller men for ändå. Fick lite öl av Jonathan för sen lyckas vi få med Pia också så vi tre drack lite och gick ut på öl tälte där vi träffa ännu mer arbetskamrater och annat folk vi kände. Rocka lite loss vid scenen innan vi sen drog till Bettan en stund innan man traska hem:)
Söndag när jag klev upp med Oliver var jag sjukt trött ska jag säga så sov sen halva dagen men skönt att bara lata ibland:p
En mycke trevlig helg med arbetskamrater! Tack alla fina ni<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!