27/8

Tjena!
Idag är de löningsdag så de känns bra och en bra lön också känns bra men då ska man betala alla räkningar också som är mindre kul :p
De är som glest mellan gångerna nu men ids bara inte skriva.
Annars då, Jo de bara fint här jag jobbar och tränar lite mellan åt också:p Och nu har man också börja i skolan igen efter haft ett långt uppehåll. Så nu går jag skola på kvällarna i stället och två gånger i veckan. Vi ska läsa fyra ämnen men jag behöver bara läsa två för har redan läst dom andra två. Så de känns ganska bra att sitta vid skolbänken:) Har inte riktigt börja med läxor men nu i veckan blir de att börja.
Annars så har jag jobba i helgen så haft ledigt igår och idag jobbar jag kväll:) Så nu sitter jag här ny duschad efter har varit och träna. Sitter nu och väntar på att Oliver ska vakna så vi kan gå ut en stund.
Så så är de:p
Ha de gött!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!