1år sen du kom <3

Idag är de 1 år sen du kom till världen<3
Mina värkar starta vid halv fyra och sedan efter flera timmar av smärta och slit så kom du äntligen ut. Att se dig och hålla tätt i min famn kändes helt overkligt. Det var helt magiskt! Du var de Finaste i världen och du är det fortfarande och kommer alltid vara de så klart=) De var en Obeskrivlig känsla.
De är de största man kan vara med om
De var bara synd att jag inte kunde njuta så mycke första dygnet för fick hade lite otur och var tvungen åka ned till operation, De var värre att föda barn ska jag säga! Jag hade så ont och tårarna rann och se Jocke med skräcken i blicken å så fruktansvärt rädd var ingen rolig upplvelse. Men allt gick ju bra=) Men väldigt trött var efter allt så orka inte alls nå MEN trots de så var de värt allt! Jag gör gärna om en forlossning, fast de andra vill jag slippa :p
De har inte avskräckt mig som tur är :p
Oliver du är de bästa som hänt oss och Mamma och Pappa Älskar dig mest på denna gjord! Och vi skulle göra Allt för dig !!
<3 <3
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!