27/2

God kväll Onsdag kväll!
Här ligger jag och lata mig:p
Snart är de helg, Skönt! Jag jobba förra helgen så den är efter längtad.
Annars i veckan så har man bara jobbat nästan. Måndagskväll så var vi och hälsa på Jockes kusin med familj och Tisdag var jag ledig så då passa vi på promenera och så var vi med Anna på Nallelandet:) De var fint där:)
Oliver var lite skäptisk först men sen så klättra han och kröp omkring och va i bollhavet. Så de var väldigt roligt även för dom vuxna, haha! Oliver kommer få leka sig less där och jag tror han kommer ha väldigt kul där:)
På kvällen så var vi till Olivers Morbror och titta in huset dom har köpt:) Tror du inte man är liiiiite sugen på köpa hus! Ja drömma är de ända vi kan göra just nu.
Idag har man jobba igen:)
Även om de är så himla skönt att de är varmt ute så är de lite jobbigt. Man blir blöt om fötterna och jag promenerar över isen varje dag och den var Inge kul att gå över höll på slå ihjäl mig flera gånger! Men man har ju överlevt för man sitter ju här nu:p Har precis sett film och snart sova.
Ja idag är de löningsdag! Fatta vad skönt att få lön igen!! Nu kan man leva lite bättre allafall :p
Ha de gött allihopa!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!