3/2 - Inskolning i morgon!

Helgen har var varit jätte bra=)
I Fredags så åt vi middag hos svärmor=)
Och i går Lördag var de tänkt de skulle bli bakning för vi for och handla allt men vart inget och for istället till Jockes faster och hälsa på å surra å fika=) När vi kom hem sen så fick vi besök av Kära Anna som firade Oliver och han fick sockar och båtar, Tack så mycke fina du för de! <3 
På kvällen blev det se melodifestivalen! Tänk förra gången när den börja så hade jag presic kommit hem från bb, de var samma kväll då låg vi i soffan med en ny född liten prins<3 Helt sjukt att de gått så fort! Man kan inte tro de.
I allafall så var de som vanligt inte så mycke att hurra för men jag tyckte Erik Gadd var den ända som var helt okej. Liite besviken på David även om han gick vidare så tyckte jag inte han sjöng nå bra och låten var ju inge bra alls! hans förra var grymt mycke bättre så trodde nästan han skulle vara bra men icke de. De var allfall en riktig mys kväll allafall=)
Idag har vi varit till Sidberg till Jockes farföräldrar och bara myst på<3
När vi kom hem så bakade jag mini cupe cake vilket inte blev så bra, jag tror jag köpte lite för små formar, jaja får se om dom blir goda sen :p
 
Sen måste jag berätta att Oliver har nu gått helt själv med gå vagnen sin! Jag prova ställa han vid den, normalt så brukar han inte vilja greppa den men nu så tog han i den så bar de i väg. Vi tjöt av lycka jag och Jocke :P
Han är så himla duktig våran lilla kille! Vi är Mycket stolta föräldrar! <3
Detta var alltså i Lördags
Och sen en till sak som bus pojken lyckas med att låsa in sin mamma på toa :p Jag satt på toa och han kröp om kring och lyckas skjuta upp garderobsdörren som for mot toa dörren så jag höll mig inte på komma mig ut, fick lite smått panik. Men lyckas trycka mig ut så handtaget tröck sönder ett litet hål på dörren. De är svårt att förklara hur det gick till men garderobs dörren är som snett emot toadörren så handtaget lixom fastna i varandra om ni för står. Jaja de gick då bra allafall :p å Oliver är verkligen en busig en :P
Och han börjar nu inskola sig i morgon och jag har bara ett ord att säga om de SJUKT! Man kan inte förstå att våran lilla kille redan ska gå på dagis. Så de är med blandande känslor just nu men de kommer nog gå bra=)
Hoppas ni haft en bra helg allihopa så med detta avslutar detta=)
 
 
Oliver lekte med min mobil och höll på med kameran och han skratta när han såg sig själv<3 Han lyckas ju fota, Värsta duktiga fotografen! 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!