tillbaka blick

Tänka sig att för ett år sen så var jag höggravid och hade bara några dagar till BF datumet. De var i väntans tider
tänk att då var jag som en kanonkula. Man gick bara och fundera på när de skulle sätta igång och hur de skulle kännas under förlossningen. Man var nervös med ändå ganska lugn just då tänkte jag att jag skulle gå över i typ två veckor och hade ett litet tag kvar men ack så fel jag hade :p men de var ju tur att man hade sånna tankar annars hade jag väl panik,hehe!
tänk att då för ett år sen låg Oliver i min mage och sparka och levde om. De var så mysigt och känna dessa sparkar och nyfikenheten man hade på vad de var för kön och hur den skulle se ut, de var ju så spännande!
Jag saknar min gravidmage lite=) Tänk alla sparkar och få se den växa, Fantastiskt! Den ända gången som man verkligen tycker de är roligt att vara tjock, haha! Och äta vad man vill och som sakt nyfikenheten och väntan och längtan efter de lilla livet. Finns inget bättre än de!
Även om de bara ett år sen så känns de ändå länge sen man satt där. Jag minns känslan men inte riktigt min mage för när jag ser på bilder så är som man tänker men Shit inte minns jag att var så där stor! men de gick snabbt sen då vart på min vikt igen som innan jag födde barn.
Jag längtar redan till nästan gång jag blir gravid, Ja om jag nu kan bli det man vet aldrig!
Åå tänk min lilla plutt Oliver att den här tiden förra året var du i min mage!
Helt sjukt!
 
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!