13/1

Hej hej!
Snart var denna Söndag slut på
Denna vecka har väl inte hänt så mycke förutom att städa å gjort alla hus sysslor och varit ute och promenera :p
Och Oliver har även tagit sig ner själv från min och Jockes säng=) Jag var orolig att att han skulle ramla men då vände han benen mot golvet och gled ner och ställde sig för sedan ner på rumpan och kröp iväg, jag blev en stolt mor :p Alla små framsteg han gör blir man så glad och förvånad att de bara helt plötsligt händer.
Torsdag kväll var vi och hälsa på hos Sofia med familj och satt och surra=)
Å i Fredags så var jag och Oliver till fina Layal och hennes döttrar och hälsa på å fika =) För sedan på kvällen kom Krillaz och Lia å höll oss sällskap :p
På Lördagen så va hela familjen Bäckman familjen och bada på badhuset, De var så Mysigt! åt lite lunch där också=) Synd att de är så himla kallt där och Oliver frös ganska mycke. Sedan senare så blev de en god middag hos Åsa=) Å trött var man efter dagen men de var riktig bra dag=)
Idag har vi varit upp till Sidberg och hälsa på Jockes farföräldrar=) Men jag har varit så trött så kände sen att nä vill hem till sängen så när vi kom hem stupa jag i sängen och sov två timmar, De behövdes! Jag kände bara att min kropp behövde vila..Man har ju som inga sovmornar och Oliver vaknar ibland på nätterna så man får springa och stoppa in tutten så man ju inte alltid så sammanhängande sömn därför man kan känna sig lite trött och slut på ibland och en sån dag hade jag idag
Nä nu ska jag snart he mig i sängen
Men en bra vecka har de allafall varit=)
Kram på er
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!