15/1

God kväll!
Jag är snart på väg i säng men tänkte jag skulle lämna några rader=)
De har varit rikitgt kallt här både idag och igår men de hindrar inte mig för att gå ut :p Igår så gick vi in till lilla staden för att gå på ett möte på Folksam. Där de togs upp om pensionen och han berätta vilka olika pensioner de finns och vad man får ut och kan säga att de är inte kul och bli gammal. Jag kommer inte ha mycke pengar när jag går pension så då starta jag ett konto som jag kommer lägga undan varje månad till min pension. Så jag kan leva och njuta av livet när jag blir gammal=) De känns skönt! Då har man mindre ångest för att bli äldre, haha!
Och skulle jag nu bli arbetslös eller något sånt så kan jag bara göra så dom slutar dra pengar så de är bra och enkelt. Sedan tog en försäkring till Oliver också. En sjuk och Olycksfallförsäkring så om något skulle hända om han får men eller en sjuk dom kan få ut en summa pengar och den är ända upp till han fyller 25 så de är ju bra.
När vi kom hem så kom Anna på besök=) Alltid lika kul. Så vi bestämde att vi skulle ta en promenad idag och de gjorde vi=) Trevligt med en promenad kompis=)
De är ungfär de jag har pyssla med i dessa två dagar=) Bra och trevliga har dom varit.
Nä nu ska jag lägga mig bredvid Jocke och sova God natt på er!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!