2012

Sitter och fundera vad man gjort under året..Och livet har ju sina upp och ned gångar så har man genom hela livet och jag brukar ha ganska mycket nedgångar men detta har det var ett mycke bra år med lite dippar=)
 
Jag börja året med att vara höggravid..Att vara gravid är en mäktig upplevelse!
Men sedan denv 9 Februari var den bland den bästa dagen i mitt liv! Då kommer lilla Oliver till världen och blev mamma, VI blev föräldrar! De var så mäktig känsla att få träffa han för första gången<3
Livet förändrades för oss totalt!
Medan man har haft massa bebis mys och blöjbyten så hände de andra saker
Jockes mamma fyllde 50=) Min Morfar fyllde 90=) Så vi var på dessa två kalas
Vi har haft besök av min familj och vänner
Oliver har också hunnit få en kusin och tremänning=) Och de innabar att de blivit tre dop också
Flera bekanta som fått barn också :p
I sommar har vi även varit på bröllop på Jockes kusin
Vi har varit till Luleå flera gånger=)
Har rest ner till Skövde och hälsa på fina Tove med familj <3
Mindre bra är ju att jag början som mamma så var jag sjuk mycke och fick åka till doktorn flera gånger men inte hitta nå fel=( Hade en tid med lite depprition ett lite tag med alla dessa hormoner som fanns i mig..Bort med de dåliga nu
Oliver har fått uppleva sin första Julafton och Nyårsafton
De har varit ett fantastiskt år!
Och ser framemot vad 2013 har att erbjuda=)
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!