I Min ryggsäck

Jag satt och skrev ett långt inlägg men efter ett tag kände ja, nä jag vill inte blotta mig så mycke om mig själv även om jag har skrivit mycke om mitt liv så måste jag inte berätta allt.
Vi alla bär på en ryggsäck som är olika tung. Vissa har tyngre med andra lite lättare men vi har alla något som är jobbigt som vi bär med oss.
Min ryggsäck har fylld med en massa saker. Jag har varit med om en del i mitt liv.
Jag har ustått mobbning under många år
Jag bär på sorg och har förlora flera människor i mitt liv
Jag har haft droger i mitt liv även om jag har inte har tagit själv så har jag sett de och upplevt de
Jag har haft självmordstanka och velat tagit mitt liv både som mindre och vuxen ålder och Tacka för de att man inte gjort de.
Jag har sett människor blivit slagna framför ögonen på mig, å då mena jag inte en kväll på krogen.
Jag lider av Panikångest av allt 
Jag fått ta emot ganska mycke skit i mitt liv!
Man har hamna i arbetslöshet flera långa perioder
Men ryggsäcken tar inte slut där utan den kommer fyllas på under livet. Men trots allt man får gå egenom så blir man starkare och man lär sig och leva med de. Man kan inte gräva ner sig och titta bakåt utan se framåt och leva livet vidare.
För livet har mycke underbara stunder också och av kärlek från vänner och familj och allt roligt man gått egenom så övervinner de allt! De är de som gör livet lättare att leva av allt roligt man får uppleva.
För mitt liv har börja falla på plats. Allt känns så bra och jag mår så bra.
Men livet är fullt med överraskningar
Människan är otrolig vi är en överlevare och vi klarar allt bara vi vill !

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!