Vistelsen

Vi åkte tidigt i Tordags morse och tåget gick redan kl 6. Resan gick bra fast natt tåget som vi åkte sedan för vi bytte i Vindeln var försenat en halv timme men de var inte så farkligt=) De var så mysigt och behändigt och åka tåg.
När vi kom fram så gick jag och Oliver till mamma och åt lunch. Mamma var inte hemma så vi fixade nå mat som vi hitta i kylen=) Sedan traska vi på stan för att kika på dop present åt lilla Kajsa men de var svårt att hitta något så vi gick sedan och mötte upp Micke och gick hem till en han en stund=) För sedan möta mamma i stan för att titta lite  meroch hitta till slut något som jag köpte=) Mamma köpte lite kläder åt Oliver=)
Sedan blev de middag hos mamma för spendera resten av kvälllen där=) Anna kom även förbi en sväng

Fredag så var jag och pappa åt lunch på Bantai, Super gott var de! Sedan mötte jag upp Ida och Magnus och lilla Prince och vi tog en promenad på isen. De vart en promenad på ungifär en och en halv timme=))
Vandra lite på stan och titta :p Sedan blev de middag hos mamma och Micke och Jenny var också och åt=)
Sedan gjorde jag mig i ordning och försökte söva Oliver men utan resultat så mamma tog över och jag for iväg till min kära syster Johanna och hennes Jimmy där vi drack lite å surra å han spela lite spel för sedan ta taxi in till stan och gick på Olerys=) De var första gången jag var dit å stort var de! Så jag kom hem senare än vad jag hade tänkt men de var en super trevlig kväll! Tack Fina ni <3

Lördag så var de då dax för dopet som gick jätte bra även om inte Kajsa var så glad hela tiden :p hehe
De vart jätte god fika efter själva dopet=) Sedan åkte vi till byn för att äta middag och umgås där på kvällen=) Tog bussen sen till mamma för att sova.

Söndag så vart de fika med mammorna:p Johanna och hennes lilla kille, Maria och hennes lilla tjej och så Helena min fru så klart! Åt god lunch och surr i massor=) Tack så mycke tjejer de var jätte trevligt!
Sedan åkte vi till byn och surrade och umgås där en stund för sedan åka till stan och äta på max med Ida, Magnus och Isabelle=) De vart massa surr. Man var ganska så trött sen gick vi till mamma och stupa i säng.

Måndag tog åt att ta sig hem hela dagen!

De är ungifär de jag har pyssla med i Lule=)
Har haft de jätte bra som vanligt så Tack alla fina där hemma ! <3

På tåget

Lill Prince på promenad på isen