13/7 Semester!!

Tja! Livet känns för jäkla bra:p Man har ju fått semester och allt:)
Veckan har varit toppen!
Jag jobba förra helgen men den har bara gått fint. Fredag innan jag for å jobba kväll for jag och Oliver upp till Sidberg och fira Jockes farmor:)) Lördags kväll var min arbetskollega hit men sin kille å vi satt och drack öl på balkongen, De var väldigt trevligt:) Vi var även ut och åkte ragga bil och Oliver fick också följa:) De gilla han! Satt och vinka och sa hej hej:)
Och i Måndags kväll efter min löpar runda kom min lilla syster och pappa hit:) Oliver fick en present av moster å sen massa bus och surr:)
Tisdag var jag ledig så då tog vi oss en tur till djurparken där vi titta på djur och vi klappa getter. Åt lite och sen i leklandet och åkte karusell vilket Oliver älska:) Han vägra kliva av, haha! Å så åkte en alldeles själv, Tuff killen! Jag tror han kände sig ganska stor när han satt där själv och självklart längst fram på tåget också skulle han åka:) En riktig mys dag! När vi kom hem så gjorde vi mat och sedan åkte vi upp till Siberg och hälsa på:) Pappa har varit nyfiken på hur dom bor:) Så vi surra å hade trevligt. Man var väldigt trött när man kom hem.
Onsdag så jobba jag så då var syrran och pappa barnvakt men jag kunde flexa rätt tidigt så sluta kvart över ett. Då for vi på leklandet:) Sedan for vi och handla lite mat och gjorde tacos till middag. På kvällen gick vi ned till Ansia och spela Minigolf och jag kom sist så klart! Men roligt är de:p
Torsdag jobba jag ända till halv fem så dom var barnvakt då med:) När jag sluta for vi alla ut och käka för sedan vinka hejdå.
De har varit så mysigt och ha dom här<3
Tack för allt!
Igår jobba jag också hela dagen sen tog jag äntligen semester! De fira jag men öl på balkongen med Jocke:)
Nu sitter jag här i soffan och nyss varit ute på löpar runda ska strax hoppa i duschen. Sedan blir de bara en slappar dag med lite städning emellan.
Ha de gött!


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!