2/7

hallå!ag
Här har de varit rena sjukstugan. Jag har legat förkyld eller jag jobba men tvinga mig sen och ta en sjuk dag förra veckan. Sedan i helgen så åkte Oliver på 40 graders feber och har gått upp och ned i feber hela helgen. Igår var han inte heller pigg så de blev stanna hemma och vabba.Så helgen har bestått att bara ligga hemma och göra något alls=( Trist vi som hade planera att träffa Layal och göra något men så är de ibland.
Idag blev de också stanna hemma. Prova på morgon och tänkte fara på dagis men han grina bara så vid bilen så vände vi och gick in och tänkte nä han mår ju inte bra då vill jag inte skicka han på dagis.
Så Jocke har ringt till vårdcentralen så vi dit nu 13:20 så då får vi se vad dom säger.
Inge kul att se han så här=( Han är inte sig själv och grinar och säger ajaj, Stackars lill killen=( Så är de inte så lätt man inte kan säga vart han har ont.
Och dessutom får vi knappt i han mat han inte ätit alls nästan och en dag ville han inte äns ha vällning
Vad är de som är fatt min lilla kille? =( 
Förhoppningsvis kankse läkaren kan svara på de.
Detta skulle varit Olivers sista dag på dagis innan semestern så nu behöver han inte gå på dagis för en nån gång i Augusti.
Och i allt detta så får jag främmande senare idag av kompisar från Lule, Jätte kul att dom kommer! men trist att Oliver inte är bra=( men hoppas han piggnar till sig! 
Ville inte avboka att dom skulle komma och dessutom visste jag inte att Oliver skulle bli så här men de ska nog gå bra ändå när dom kommer.
Nä snart måste vi fara
usch känner mig inge pigg jag heller man blir trött och sliten när man själv varit sjuk och sedan ingen sömn på flera nätter.
Har inte träna heller på två veckor men igår for jag i väg en sväng men nå kände man att kroppen inte är helt frisk.
Hoppas ni får en bra dag, tjarå!
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!