2/6

Då är veckan snart slut.
Den har varit varm och härlig.
I Måndags jobba jag kväll då var vi till Sidberg och Oliver fick åka traktor de tyckte han om:)
Han är helt facinerad av motorer:) han älskar bilar och traktorer och här hemma så har han sina bilar och gör ljud, sötungen!
Sedan har jag jobba och träna.
Torsdags var vi ute hela dagen:) först på förmiddag från nio till lunch sedan sov Oliver lunch och sedan for vi ut igen. De var helt underbart! Och bara vara med sin son är guld!
I Fredags så var några av kompisar här och dom drack. Vi satt på balkongen hela kvällen så de var trevligt:)
Annars i helgen har vi inte gjort nå bara varit. Jag har varit så trött men jag har ju min röda vecka och dessutom haft huvudvärk hela helgen så de har väl gjort sitt. Men man får vara lat ibland:)
Vi har allafall städat idag så nå vettigt har vi gjort:p
Nä nu blir de slöa och jobba hela dagen i morgon:)
Ha de bra


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!