24/3

Ja då är de slut på denna vecka
I början av veckan har jag varit till en arbetskollega Maria och snusa på en fyra veckors bebis, Mysigt med bebis!
Så de var trevligt:)
Sen har man bara jobbat och umgåtts lite med Anna också:)
I Lördags tog jag och Oliver bilen till Skellefteå, Ja jag tänkte åka buss men de gick typ ingen buss eller så var restiden typ 5 timmar för en massa omvägar helt sjukt att de inte ska gå bussar!
I allafall så mötte jag upp två vänner från Lule, Klotski och Isabell.
Vi gick runt på stan och titta å umgicks:) ingenting hitta jag de fanns inget snyggt att shoppa men de var nog kanske tur för plånboken:p
Sedan gick vi till en Kina restaurang och käka. De blev fyra små rätter och Oliver åt grillkorv och pommes trodde inte han skulle äta så mycke men han käkade upp nästan allt:) Så fick han lite glass till efterrätt. Prata en stund för sedan skulle dom ta bussen hem till Lule igen, dom går ju inte så ofta tyvärr. Jag vinka av dom och sedan satt vi oss i bilen hem. Inte så jätte lång visit men de kul och komma bort och se annat för några timmar och få rå om vänner lite.
Tack Fina ni för att ni kom<3
De behövde jag!
Och Oliver är ju så himla underbar och ta med de har han alltid varit:) inga problem alls! Man kan ta med han överallt!:)
Han sov hela vägen Skellefteå och satt snällt i vagnen och åt bra och var snäll på restaurang. Han är så duktig min lilla kille<3
Men dom fem sista milen var han less å grät men de kan man ju förstå.
Idag har de varit kanon väder ute så vi har varit och gått på isen och sen har vi städa och bara myst<3


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!