bröllopspanik!

Efter har varit på Mickes bröllop så har jag börja längta efter mitt eget!
Men jag har också fått lite smått panik..
Jag är inte stressad eller så allafall inte än :p har som klart de mesta och hunnit planera ganska så bra.
Jag har bara nojja över hur kvällen kommer bli
Jag har förmodligen ingen toastmaster och de får mig liiite smått panik..Men ingen verkar som vilja ta de stora ansvaret men kan inte göra så mycke åt utan får väl köra utan om inte annat..Och min vanliga otur så brukar saker skita sig av vissa saker men i slutändan brukar de bli okej ändå..Men man börjar då fundera hur kvällen kommer bli..Hur festen kommer vara, Kommer någon hålla tal..Även om man inte behöver hålla tal så hade varit kul med ett tal allafall men är lite smått rädd att ingen kommer hålla tal...Ingen kankse kommer på nå bra och säga om mig eller Jocke
För de trubullens de har varit under vårat liv så är jag rädd för att inget har något att säga och att de blir stelt och tråkigt..Panik! Men nu tror jag säkert att de inte blir så men tankarna har flygit till mig.
De är väl kankse vanligt att få lite panik över sitt bröllop? eller?
Man vill ju trotts allt att de blir en fantastiskt kväll vilket jag tror de kommer bli=)
Jag måste bara få ut de negativa tankarna om total katastrof 
 
Jag ska allafall sätta mig med inbjudnings korten snart, Kankse till helgen?! :p
 

Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Designbloggar
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!